mijn eerste weekend in Engeland - Reisverslagen van Sanne peters - WaarBenJij.nu mijn eerste weekend in Engeland - Reisverslagen van Sanne peters - WaarBenJij.nu
mijn eerste weekend in Engeland

Eindelijk was ,weekend het was een zware week geweest van afscheid nemvrienden en enorm hard hebben moeten werken . We waren wezen uiteten en besloten daarna om julie ( eigenaar van het huis waar we wonen) te verassen met een bezoek aan haar pub want we wisten dat ze er moesten werken die avond. Toen we naar binnen wilde werden we tegen gehouden Door haar exman medeeigenaar van de pub omdat hij dacht dat we niet oud genoeg waren, wel dus. Julie was erg blij ons zien zien en gelukkig verast ze stelde ons voor aan haar vrienden en hebben engels leren dansen wat eigelijk alleen maar heen en weer lopen was dus erg simpel. We leerde ze en beetje kennen hebben 2 drankjes gedronken en zijn weer naar huis gegaan omdat we best moe waren. Zaterdag hebben de overdag niet veel gedaan en s'avonds zijn we wezen uiteten met mette en sofie bij een indisch restaurant het was erg lekker. Daarna waren we weer naar de pub van julie geweest het was erg gezellig. We ziin weer optijd naar huis gegaan. De zondag hebben we helemaal niks gedaan ik was te lui en dat was mijn weekend. Ik merkte wel dat ik vooral in het weekend mijn vriendinnen, familie en vooral mijn ouders en honden erg miste

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

3e weekend

10 Februari 2014

2e week stage
Sanne

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2236

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

09 Februari 2014 - 09 Februari 2014

mijn eerste weekend in Engeland

Landen bezocht: