2e week stage - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Sanne peters - WaarBenJij.nu 2e week stage - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Sanne peters - WaarBenJij.nu

2e week stage

Door: sanne peters

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bewdley

De wekker ging weer om 7 uur ilona en ik hadden beide problemen met uit bed komen maar het lukte ons. Om 8 uur liepen we aan naar de afgesproken plek waar shelly ons opnaalt om ons naar het park te brengen. We spraken er in de auto over dat we benieuwd waren welke ronde we nu kregen. Toen we aankwamen op het park kwam ik erachter dat ik op Asie stond waar ik enorm blij mee ben omdat ilona goede verhalen over de mensen vertelde en over de dieren die er zitten. Ik werdt opgehaald door iemand van van die afdeling en hij klonk erg aardig en ik kon het er meteen al goed mee vinden.
Toen we op de afdeling aan kwamen om mijn spullen weg te kunnen zetten vielen mijn ogen meteen op de lieve neushoorns omdat hun binnen verblijf in de ruimte zitten als de kantine. Er zaten 3 neushoorns 2 vrouwen die beide uit nederland komen en 1 man die uit engeland kwam. De oudste vrouw was een enorme knuffelbeer die van aandacht hielt dus ik mocht haar aaien en ze voelde best zacht terwijl ik dacht dat dat ze ruw aan zouden voelen. De eerste dag ging ik mee op de voerronde de dieren waren erg indrukwekkend en het waren er enorm veel. Er waren twee verschillende gedeeltes van grasvlaktes en al de dieren leefde als een grote groep samen ookal waren het allemaal verschillende soorten dieren van verschillende grotes. De tweede dag liep ik mee met de hooirondes en verschillende hokken die schoongemaakt moesten worden het was enorm gezellig tijdens het werk en leerde enorm veel. De 3e dag stond ik bij de neushoorns doordat het zo enorm regende en winderig was was het enorm koud. Ik mocht kijken hoe ze de neushoorns trainden en ze vertelde van alles over de neushoorns.de 4e dag liep ik met een lief maar erg druk meisje mee waar ik veel moeite mee had om haar goed te kunnen volgen.
De laaste dag liep ik weer mee op de voerronde ik vond dat de leukste ronden omdat de dieren zo dicht bij de auto kwamen zodat je ze goed kon zien. Aan het einde van de dag waren we de laaste dingetjes op het park aan het doen voor we konden gaan. Tom (een verzorger) moest de paarden nog binnen doen maar dat wat hij vergeten en hij had de rest ondertussen gevoerd dus het duurde een kwartier voor ze naar binnen gingen maar het was voor mij best grappig maar hij schaamde zich enorm. Ik voelde toen ik uitstapte om te wachten op ilona,mette en sofie een brok in mijn keel. Zo vreemd dat die mensen zoveel voor me betekende en ik kende ze nog maar een week. Ik heb dus op azie een geweldige week gehad.

  • 16 Februari 2014 - 21:25

    Nelly Van Der Sangen:

    Beste Sanne,

    Leuk je verhalen te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt en ze jou goed begeleiden.
    Je bent als je terug bent echt een ervaren dierentuin dieren verzorgster denk ik.

    Vele groeten Gerrit Nelly Nancy en Harrie van der Sangen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 2227

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

09 Februari 2014 - 09 Februari 2014

mijn eerste weekend in Engeland

Landen bezocht: