2e weekend - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Sanne peters - WaarBenJij.nu 2e weekend - Reisverslag uit Bewdley, Verenigd Koninkrijk van Sanne peters - WaarBenJij.nu

2e weekend

Door: sanne peters

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bewdley

Het was eindelijk weekend na een zware, leuke leerzame week gehad te hadden. Die avond zijn we wezen uiteten bij de wether spoon. Nadat we gegeten hadden besloten we julie te verassen om naar haar pub te gaan omdat we wisten dat ze moest werken. Toen we naar binnen wilde werden we tegen gehouden door haar exman omdat hij dacht dat we niet oud genoeg waren maar dat waren we gelukkig wel. Toen we binnen kwamen en naar julie liepen was ze erg blij verast dat we er waren en stelde ons voor aan aan vrienden die ons vriendelijk begroeten en blij waren ons te leren kennen. We hebben gezellig met ze gepraat over van alles en nog wat. Ze hebben ons engels leren dansen wat eigenlijk alleen maar een soort op en neer lopen is. We zijn optijd weer naar huid gegaan omdat we best moe waren. Overdag hebben we niet veel gedaan we hebben wat opgeruimt schoongemaakt en veel kleren gewassen. S'avonds zijn we met de deense meiden wezen uiteten Het was erg gezellig na het eten zijn we naar julie's pub geweest het was een enorme gezellige avond en hebben veel gelachen en elkaar woorden geleerd in elkaars talen. We zijn weer optijd naar huis gegaan. De zondag heb ik echt helemaal niks gedaan met papa en mama geskypt en dat was het.
Ik besefte wel dat ik in het weekend meer mijn vriendinnen,familie,gezin en hondjes miste

• 10 Februari 2014 - 21:34

Youri Van Der Poel:

Zit jij toevallig op het Scheepvaart en Transport College?

• 14 Februari 2014 - 16:03

Sjan Snelders:

hoi Sanne,

Zo te horen heb je het er wel naar je zin. Leuk dat jullie elkaar de taal leren. Kun je je een beetje verstaanbaar maken? Of is het handen en voeten werk? En gezellig naar de pub, leuk. stuur maar eens wat foto's ik ben erg benieuwd. In welk gedeelte van het park werk je nu?

GR tante Sjan